1200dolphin 0 Postad 14 Juni , 2005 Funderar på att köpa ett skyllermarks-system till båten, då strömmen inte räcker så länge. Men jag vet inte om jag behöver det, kan inte avgöra skicket på det nuvarande systemet. Det verkar ordentligt gjort men strömmen räcker som sagt inte så länge. Är ingen bra elektriker själv... Därför undrar jag: 1. Vad tar en elektriker för att analysera ett system? 2. Är det någon som har erfarenhet av elsystemet i en Fjord 1200 Dolhin -91? Bra/dåligt? 3. vad kostar det att installera ett skyllermarks-system i båten (paket 3) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 586 Postad 14 Juni , 2005 Hmm Har inte svar på en enda av dina frågor så varför skriver jag? :-) Kan kommentera att Skyllermarks sats 1 var lätt att installera. Behövde beställa till några kablar så det tog lite längre tid att få det klart än jag räknat med men resultatet var kanon. Bättre än att vrida på en switch och alltid hålla koll. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser