sola454 0 Postad 7 Juni , 2005 Jag har en smuggler 24 dc, är jätte nöjd... Men börjar nu fundera på att göra om den till en cabin... 1. Är det någon som har gjort den operationen, och isåfall kan bistå med tips? 2. Jag vet att det byggdes ett antal 24 cabin. Kan man hyra formarna och plasta själv? 3. Finns det någon firma som har en färdig bolt-on lösning? Tacksam för svar/tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 7 Juni , 2005 Hej Sola. Vad jag vet så finns det ingen firma som har färdiga bolt on Coupe´er utan man får nog låta tillverka en one off lösning. Du kan ju alltid höra med LP-Plast (Segmobåtar) i Uppsala om dom har några formar kvar. På min egen Smuggler 28 sitter en Coupe som Tollarebåtar byggde och monterade för ett antal år sedan. Det finns ju många kompetenta båtbyggare som kan utföra denna typ av jobb. Tex. håller Leffe Ohlsson på Croupierbåtar just nu på med ett hyttbåtsbygge på ett Cobraskrov. Ricky. www.smuggler.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser