Gå till innehåll
onsdag 15 maj 2024
Gäst Tobba

kmv 2000 DC Dromedille -88

Rekommendera Poster

Gäst Tobba

Har jag köpt och tycker det är en härlig DC i 6m klassen,men har dåligt med uppgifter om den(tester mm) undrar om det finns någon som vet om det går att få tag på dekalerna till skrovet(de var så nötta så jag tog bort dem) har en mindre Gelcoat skada men kan inte finna vilket färgnummer? Vore mycket tacksam om någon med lite info eller andra delar svarar.

post--1394234240,2767_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Søren, Danmark

Hejsan! Jeg har den originale 8-siders brochure fra premiere-året 1986 med Dromedillerne 1600HT, 1700, 2000CC og 2000DC. Ved premieren kostede en 2000DC DKK 112.000 motor. Om du vil kan jeg scanne & maile den til dig - det bliver store filer når det skal være acceptabel billedkvalitet. Din Gelcoat kan jeg ikke hjælpe med, men i alle fald er vel så forandret gennem tiderne, at du må skaffe ny ved at købe den så matcher bedst muligt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Torbjörn Berglund

Hej sören! har inte tittat till här på länge... men jag vore mycket tacksam om du ser detta och mailar brochyren till mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst daniel

HEj Tobba. Vänligen kontakta oss så skall vi se vad vi kan erbjuda när det gäller dina dekaler. MVH Dcor & Dsign Göteborg www.dcor.se 031-456062

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst yngve rønning

Ville vært evig taknemlig dersom du kunne sende materiellet til meg også! Kjøpte en kmv 2000dc 1987 brukt i sommer! mvh Yngve rønning: ynroenn@online.no

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Are Bye

Søren! Skulle du se dette så vær så snill å sende brosjyren til meg også. Så store filer som mulig.

Takk!

 

Hilsen Are

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...