Base 0 Postad 14 September , 2018 Hej, minns inte vad som ska sitta var på startmotorn,säkringen. Finns -Grov matar ström(röd) -Tunnare (röd) -Två röda sammankopplade(röda) -En gul/röd Den grova röda har jag koll på, men tex vilken ska till säkringen har jag inte koll på! Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 14 September , 2018 Varför tror alla att färgen visar vad olika saker ska kopplas i en båt? I dagens läge då i stort sett alla har en telefon med kamera varför inte fota innan allt kopplas isär? Blev mer frågor än svar, men din fråga är omöjlig att svara på utan att vara på plats, eller bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Base 0 Postad 14 September , 2018 Eller så vet man vad man pratar om istället för massa BS! 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 14 September , 2018 34 minuter sedan skrev Base: Eller så vet man vad man pratar om istället för massa BS! 😊 Det där förstod jag inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 593 Postad 15 September , 2018 20 timmar sedan skrev Base: Hej, minns inte vad som ska sitta var på startmotorn,säkringen. Finns -Grov matar ström(röd) -Tunnare (röd) -Två röda sammankopplade(röda) -En gul/röd Den grova röda har jag koll på, men tex vilken ska till säkringen har jag inte koll på! Tack på förhand. De två sammankopplade röda kablarna ska sitta innanför den långa muttern på B+. Den klenare röda är till powertrimpumpen. Den ska sitta på säkringen. Den gulröda sitter på solenoiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Base 0 Postad 15 September , 2018 Kanoners! Tackar Och Bockar!👍 När du säger det så är det logiskt, 12 år sedan man satt in motorn.. 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser