Dilba 13 Postad 19 Juli , 2018 Jag har problem med mitt begagnade ankarspel. Den orkar inte dra in ankaret och är väldigt svag. Jag har mätt upp 140 amp till motorn, skruvat isär motor och växelhus vilket ser fint ut. Det som jag fastnar på är en bult som sitter på växelhuset i motorns axiella linje. Den verkar inte ha nån funktion och jag börjar misstänka att den ska hålla emot snäckhjulet med nån liten kula. Är det nån som vet det här eller som vet var man kan hitta en sprängskiss på ankarspelet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser