Nettan 0 Postad 28 Maj , 2005 Måste bara fråga om detta är en burkugn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 28 Maj , 2005 Ser så ut men jag tror att det fattas en del på bilden. Titta under båtmat där finns bilder. Och bli gärna medlem. Mvh Xander. P.S. Om du ställer samma fråga på båtmat så är det många som har burkugnar som ser dig och kan hjälpa dej bättre än jag. Och den tråden försvinner ej så lätt. D.S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 31 Maj , 2005 Hej Nettan! hoppas du fick ett svar som var ok, annars lägger vi upp frågan på nytt. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nettan 0 Postad 1 Juni , 2005 Kan jag ersätta den med något annat? isåfall vad? Jag hittade den på loppis och hon som sålde den sa att hon själv haft en likadan. Hon sa att man kunde reglera med lågan så kunde man nog klara sig utan den tredje delen. Nu hade det varit roligt om den var komplett men man kan inte begära allt för en tia!! Men kunde jag hittat något att ersätta brännarplåten med hade det varit hemskt skoj. MÅste den vara av annat material? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser