Gå till innehåll
lördag 27 juli 2024
carl_lovis

Lowrance Elite-5x DSI

Rekommendera Poster

Har en Lowrance Elite-5x DSI som jag köpte ny för tre år sedan för ca. 3500-4000 kr. Inkl givare. Tänkte sälja bort den men har ingen koll på vad man kan få för den. Pris begagnad mottages gärna.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Checkade på nätet men det säger ju inte allt.

Elite_5_DSI

Det priset gissar jag att du aldrig kan få om man betraktar produktens ålder.

Lägsta pris jag  såg var 75 €, vilket naturligtvis vore rena galenskapen.

Summa-summarum, priset definieras av dig och intressenter. Den enda påståendet jag kan ge är att prisnivån ligger någonstans mellan dessa ytterligheter.Så är det när det gäller äldre navigationsinstrument på marknaden. Hittar du nån som är kåt så....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag letar efter något sådant till roddbåten. Priset jag är beredda att betala är runt 1000kr och det tror jag att jag kommer något. Många byter upp sig och då kommer det ut många begagnade under april/maj

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 timmar sedan, LonelyBird säger:

Checkade på nätet men det säger ju inte allt.

Elite_5_DSI

Det priset gissar jag att du aldrig kan få om man betraktar produktens ålder.

Lägsta pris jag  såg var 75 €, vilket naturligtvis vore rena galenskapen.

Summa-summarum, priset definieras av dig och intressenter. Den enda påståendet jag kan ge är att prisnivån ligger någonstans mellan dessa ytterligheter.Så är det när det gäller äldre navigationsinstrument på marknaden. Hittar du nån som är kåt så....

Den som jag har är en Elite-5x DSI, har ingen karta på den tyvärr. Den är lite nyare än 5 DSI modellen. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 timmar sedan, carl_lovis säger:

Den som jag har är en Elite-5x DSI, har ingen karta på den tyvärr. Den är lite nyare än 5 DSI modellen. 

Lowrance modellbeteckningar är inte alltid så enkla att förstå. Den med karta heter tydligen Elite-5x HDI.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...