Gäst maria Postad 24 Maj , 2005 Hej alla! Är det någon som vet något nyttigt om Mariah Boats. De är snygga i linjerna men om kvaliten vet jag inget. De verkar prisvärda. http://www.dinmarina.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 24 Maj , 2005 Det luktar reklam med den länken då den inte behövs. Eller vad tycker ni andra? Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7-012 0 Postad 24 Maj , 2005 Tja, ser väl ut som en båt vilken som helst. Har aldrig haft nån, kommer knappast att skaffa en på så lite information. Behöver iofs varken vara sämre eller bättre än nån annan båt, men ska jag köpa ett nytt fabrikat så åker jag nog och provkör. Om nån går på så enkel reklam så kan dom ju ha det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst M Postad 24 Maj , 2005 Kan hålla med om att det luktar reklam... Tanken slog mig när jag såg mitt eget inlägg. Så är det iaf inte. Det enda jag vet om dessa båtar är att de har funnits i norge ett tag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst M Postad 24 Maj , 2005 Maringuiden får gärna ta bort länken... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 24 Maj , 2005 Du verkar ok Maria, synd att jag inte kan hjälpa dig då jag aldrig hört talas om denna båt, men det finns säkert andra som kan. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser