MrJones67 0 Postad 10 Juli , 2023 6 timmar sedan skrev Haek: Jag såg det. Men är det bara att koppla ur alla kablarna från Defan? Nej, det ser du väl på schemat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Haek 0 Postad 10 Juli , 2023 Funkade att byta batteri👍 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Haek 0 Postad 11 Juli , 2023 9 timmar sedan skrev MrJones67: Nej, det ser du väl på schemat? Ja, nu såg jag det 🫣 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jande284 0 Postad 11 Juli , 2023 Jag har ett par fjärrkontroller liggandes, jag köpte på mig de sista de hade kvar på varvet där hemma men så la startspärren av och nu ligger de och samlar damm. Kostade 250:-/st då, någon som vill köpa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slonke 0 Postad 8 April 2019-07-08 vid 07:34 skrev condmaster: Du har PM! Hej. Skulle du kunna hjälpa mig med ? Har en Suzuki df90 2008 med Defa som funkar sådär. Skulle vilja demontera spärren. Tack. 🙏🏻 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seaisfun 0 Postad 8 April Hej! Kontakta Defa support.se@defa.com. Verkar vara lite olika på olika motorer. Jag bifogar en monteringsskiss som jag fick för min motor. Lycka till! /PeterBG201-Mercury-F115-ELPT-EFI-06-A.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MrJones67 0 Postad 8 April 13 minuter sedan skrev Slonke: Hej. Skulle du kunna hjälpa mig med ? Har en Suzuki df90 2008 med Defa som funkar sådär. Skulle vilja demontera spärren. Tack. 🙏🏻 Skickat PM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KarlPedal 1 Postad 8 April Om jag minns rätt var följande gjort på min motor 1. Start kretsen från tändningslås till solenoid var uppklippt och ansluten via DEFA 2. Matning till bränslepump var uppklippt och ansluten via DEFA 3. En stoppkrets var ansluten till DEFA Jag återställde de klippta kablarna i 1 och 2 och tog sedan bort DEFA inklusive kablage. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Slonke 0 Postad 15 Maj Hmm. Ska försöka demontera skiten någon dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser