LiCa 0 Postad 9 Maj , 2017 Vi är oense om vad vi har för båt, kan någon hjälpa oss räta ut frågetecknet? Går inte att ladda upp bilder, bara ta foto, varför?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 758 Postad 9 Maj , 2017 Jag gissar på motorbåt.. så länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LiCa 0 Postad 9 Maj , 2017 Nu kanske jag lyckades..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Limpan77 2 Postad 9 Maj , 2017 Nu kanske jag lyckades..... Motorbåt röstar jag för Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 758 Postad 9 Maj , 2017 Snygg båt. Skrovets design påminner om en jofa winth som jag hade.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LiCa 0 Postad 9 Maj , 2017 Förslag vi fått: Solö, Passad 21.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oksailor 14 Postad 10 Maj , 2017 Liknar lite ett sk Monarkskrov. Användas bla i Malö 21 kaninbåtarna Med Vänlig Hälsning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser