Johan_A 0 Postad 15 Maj , 2005 Hej. Jag har en Johnson V4 110hk -88. Har försökt att ta av växelhuset. När jag tagit ur bultarna under så sitter växelstaget kvar, hur får man ut detta? Tack på förhand Kört på en dykare och slått av skäddan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst guest Postad 15 Maj , 2005 Kolla innanför silarna till vattenintagen. På vissa motorer sitter det en delning där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matanzas 0 Postad 15 Maj , 2005 Jag har en OMC seadrive -84 115 hk.' det är samma motor som Johnsson På minn fick jag ta en hylsnyckel tror det var 10mm hylsa och en led och förlängningar. Det sitter en skruv som reglerar fram och back till växelhuset. Den axeln går nerifrån växelhuset upp genom motor kåpan (under) Fram Och är sammankopplad med denna skruv! Inte så lätt operation. Men går bara man har tålamod Ja så ser det ut på min årsmodell kanske din är anorlunda men kanske den är lika. Lycka till Hej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan_A 0 Postad 15 Maj , 2005 Tackar. Skall prova och se om jag får bort det. /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser