kads 0 Postad 8 Maj , 2005 En fråga till er som har kapell (ej hamnkapell) till er 515GTX. Används det mycket? Är det i vägen nedfällt? :-) Om svaren är positiva, är det någon som har ett kapell att sälja? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 8 Maj , 2005 Hej! Jag har visserligen ingen 515 GTX, men svarar ändå eftersom min båt är i samma storleksklass. (HR 510.) Kapell är min kanske bästa investering till min båt! Dels för att jag köpte den väldigt billigt, men framför allt för att jag använder den väldigt intensivt och att skyddet är otroligt bra för både vind och regn. Den skyddar bättre än jag först trodde. Tveka inte att köpa kapell är mitt råd. Du förlänger båtsäsongen avsevärt och det blir roligare att vara ute då man slipper frysa!! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kads 0 Postad 25 Juni , 2005 Jag litade på ditt inlägg Roddarn och har snackat med några andra ang. kapell. Samtliga har varit positiva, nu även jag! Jag har skaffat ett kapell och det fungerar alldeles utmärkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser