Jens_Sthlm 27 Postad 20 Juni , 2016 Jag har installerat en bränsleflödesmätare gfs 10 till min garmin 720. Den visar bara liter/h men jag vill se liter/distans, hur ändrar jag detta? Dessutom skulle jag vilja ha motsvarande en trippmätare för bräsle, inte som ligger uppe hela tiden men någonstans i menyn där man kan gå in och se hur mycket den dragit sedan sista nollningen, där den har ett minne som ligger kvar även fast man bryter strömmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vulgarsonic 16 Postad 21 Juni , 2016 Givaren skickar in både och, man måste leta upp l/nm och visa den uppgiften också/istället. Minns inte vad det är benämnt som i plottern, bränsleekonomi eller nåt liknande heter det ena men om man letar runt lite hittar man på det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeffePensar 3 Postad 22 Juni , 2016 GPS:en måste också stå i läget att visa GPS fart, inte fart över vatten. Upptäckte precis detta med min installation. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jens_Sthlm 27 Postad 22 Juni , 2016 Var ändrar man det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeffePensar 3 Postad 26 Juni , 2016 Ligger under inställningar från huvudmenyn, inte exakt i minnet men därifrån ska du hitta denna inställning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser