KLirren81 0 Postad 31 Maj , 2015 Hej! Vet att jag ställer denna fråga riktigt sent, nu när trimplanen är installerade. Men min Regal 2250 hade inga tidigare.. Dessutom är jag riktigt rookie på det här med att ens använda trimplan. Den är ju 6,7m lång, 2,5m bred. Valet föll för Lenco kit, dock så hade man inte den storlek på trimplanen jag ville (9"x12") ha, hemma. Så det fick bli 9"x9" på trimplanen. De är inte för små tycker ni? Som sagt, de är ju redan monterade, men lite tveksamheter fick jag så här i efterhand. /D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 31 Maj , 2015 Duger gott och väl då de endast skall kompensera för lite last/folk ombord eller sidvind Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KLirren81 0 Postad 31 Maj , 2015 Ah,ok. Ja, anledning till att jag ville ha trimplan är att jag tycker den lutar lite styrbord (eller så är det kanske jag som inbillar mig), när man kommer upp i plan. Och dels för att jag vill kunna trycka ner fören vid låg fart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser