Sjoingenjoren 43 Postad 31 Maj , 2015 Går i tankar att lägga faketeak på badplattform / bakre del av sittbrunn när tillfälle ges. Vore tacksam om ni kan dela med er av erfarenheter av de olika märkena / metoderna då det ju skiljer lite mellan dom när det gäller limmat/svetsat färdiga skivor / bygga själv. Det finns ju en uppsjö av snarlika namn och tillverkare så att hålla isär dom är inte lätt. Flexiteek / Isiteek, TekDek, Flexideck.. You name it. Vissa ser bättre ut än andra.. Priserna varierar enormt. Hur är er erfarenhet av hållbarhet efter några år? Naturtroget? Slittåligt? Läcker det? Släpper det? Är det värt att göra själv / leja bort? Tar tacksamt emot allt ni kan dela med er av, även bilder osv. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 277 Postad 31 Maj , 2015 Naturtroget tycker jag inte plast-teak kan bli tyvärr. Om det är det du vill ha så lägg teak :-). Men, därmed inte sagt att plast-teak inte kan vara snyggt. Jag tycker det kan vara snyggt fast på ett annat sätt. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjoingenjoren 43 Postad 31 Maj , 2015 Naturtroget tycker jag inte plast-teak kan bli tyvärr. Om det är det du vill ha så lägg teak :-). Men, därmed inte sagt att plast-teak inte kan vara snyggt. Jag tycker det kan vara snyggt fast på ett annat sätt. :-) Hehe nej kanske inte, men det finns ju grader i helvetet Jag vill inte ha riktig teak pga underhåll och slitage, men letar efter det näst bästa. Kan man förresten limma riktig teak? Skruvat går ju bort helt och hållet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser