Ringhede 6 Postad 11 April , 2005 Vad brukar priset vara på båtplatser? Y-bommar med halv-centralt läge på platsen. 2,5 x 6 m ??? 3 x 6 m ??? 3,5 x 8 m ??? mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 11 April , 2005 Hej vart är du nånstans i landet skiljer nog en hel del här i vårat långa kust land och insjöar :-? :-? :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 12 April , 2005 Kollade runt Vaxholm och Åkersberga (Stockholms län) Dyrast runt 6000 kr Billigast 2150 kr Båten är 7,5x2,6. Men då var det inte låsta bryggor på billigaste stället. Faktiskt ingenting annat än en bryggplats och viss bevakning av bevakningsbolag. På dyraste stället har de det mesta som dusch, bastu, miljöstation, slamtömmning, reservdelar och massa annat. Så det är väl lite frågan om vad man behöver? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 12 April , 2005 Just där jag håller till utanför Kristianstad, är priset 1500:- med Y-bom, 1000 eller 1200:- med brygga samt 800:- för en ren plats. Nu har jag ju min på kärra, så jag har inte full koll på alla priserna på de olika ställena. Tror inte dessa priserna är representativa för landet! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 12 April , 2005 :tant Ungefär samma priser i hamnen Mariestad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 12 April , 2005 Hej Jag har en plats ca 3mil nv om stockholm som är 3,3*8 y-bomar den betalar jag ink vinter plats och upptagning och sjösättning ca 2500:- sen får vi avdrag på avgiften för arbete vi gjör åt klubben. //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser