Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
iceman356

Klä om dynor sittbrunnen

Rekommendera Poster

Hej.

 

Någon som har tips på duktiga tapetserare / sadelmakare helst runt Stockholm ? Skulle även kunna tänka mig att åka ca 20 mil om så krävs.

Skall klä om dynorna i sittbrunnen på en Formula 34 och det är ett rätt stort arbete men jag vill inte ha något halvdant utan det ska vara snyggt och bra arbete.

 

Mycket tacksam för tips !

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag lät en klädselmakare itraneberg V sthlm tillverka alla dynor m mått från dom gamla jag o hustrun valde textil o skumplst arbetet blev ganska kostsmt men till full elåtenhet jätteint jobb + att hn fiade destruktion av do gamla. Så du kan rådftåga honom ang prisläge mvh. Facil

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera Mea tapetserare i Hammarby sjöstad, mkt bra jobb till bra priser

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon som har någon erfarenhet av Mogei inredning i Danderyd ?

www.mogei.se

 

Fick in en offert av dem i dag och det ser ju väldigt seriöst och bra ut på hemsidan men skulle helst vilja ha några referenser av några som har anlitat dem innan man slänger ut 30 tusen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon som har erfarenhet av skärgårdsdynan i Åkersberga ?

www.skargardsdynan.se

Redigerad av iceman356

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Flatmo hämtade mina dynor (i Danderyd) i lördags, jag vet resultatet om ett par veckor. De hämtar och lämnar gratis! Jag är mkt nöjd med deras bemötande i alla fall och de har 38 år i branschen så jag har höga förväntningar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har nu fått dynorna och är mkt nöjd. De är välgjorda och fina. De kom lite senare än utlovat men det hade jag räknat med:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...