uffetuff 0 Postad 17 Augusti , 2014 Hallå! Jag är ny här och ny till båtköp. Vänder mig därför till er som kan. Jag fick ett erbjudande om att köpa en båt utav märket Interboat 510DL. Jag har letat efter en lagom stor fiske båt tidigare så vet iaf vilka dom vanliga märkena är. Detta märke har jag aldrig hört talas om och mina sökningar på Google ger inga resultat alls. Vad är det för båt? Av erfarenhet vet jag då jag själv tittat båt, så tittar jag bara på de märken jag känner igen. Men som sagt fick ett erbjudande och undrar därför vad det är för båt? /uffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
springer 1 Postad 19 Augusti , 2014 Interboat är kedja som säljer kända båtmärken med kampanj priser och kallar dom då interboat. Jag tror din båt är en ryds 510 dl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uffetuff 0 Postad 20 Augusti , 2014 Ok tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 21 Augusti , 2014 kan det var gamla konkurs båtar. Andra sortering som inte får säljas som ryds? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uffetuff 0 Postad 24 Augusti , 2014 (redigerade) kan det var gamla konkurs båtar. Andra sortering som inte får säljas som ryds? kanske vet faktiskt inte.... Redigerad 24 Augusti , 2014 av uffetuff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser