storlaxen 0 Postad 6 Mars , 2005 Hejsan, jag har en Uttern S56 Standard. Jag är missnöjd med det inbyggda halkskyddet i plastdurken och är ute efter alternativ. Jag har sett treadmaster som finns hos SeaSea, men det tycker jag är lite för tjock. Jag tänker mig en tunnare matta eller eventuellt någon form av färg med partiklar som kan ge önskad effekt. Tacksam för tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 7 Mars , 2005 Hej Storlaxen! Dels kan du använda tejp som är halkskydd. Finns på båtaffärer, Clas Ohlson, Jula mfl. Eller så kan du använda speciella pärlor som tex Hempels Anti-slip pearls som du blandar i färg eller fernissa. /Anteman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 7 Mars , 2005 Finns en färg från International som heter Interdeck. Den är halkskyddande och borde fungera bra. Går även att blanda i Halkanix (tror jag det heter) i vanlig lackfärg från samma tillverkare. Produkterna finns bland annat hos Watski. (ska själv måla nu till våren så jag har kollat runt lite efter samma saker!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
storlaxen 0 Postad 7 Mars , 2005 Tact för tipset, den färgen verkar vara något för mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser