KaptenOrange 0 Postad 8 Juli , 2013 Hej Jag funderar på att köpa en Linder 445 Sportsman Max men jag har en fråga om den. Alla Linderbåtar verkar ha en massa skruvar som är skruvade i skrovet utifrån, både uppe vid relingen och nere vid kölen. De vid kölen håller fast några längsgående ribbor. Hur hållbart är detta, måste man hålla på och efterdra skruvarna och kommer de så småningom bli utslitna så de slutar att greppa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
navigationsteknik1392924615 0 Postad 8 Juli , 2013 Har en Linder Sportsman som är 5 år gammal, inte haft något bekymmer med att skuvarna lossnar men kan hålla med dig om att det ser lite konstigt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaptenOrange 0 Postad 8 Juli , 2013 Kan lägga till att ni som har en får gärna säga vad ni tycker om den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaptenOrange 0 Postad 11 Juli , 2013 Jag bumpar min egen tråd. Det borde väl finnas någon mer här som har erfarenhet av Linder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 12 Juli , 2013 För samma pengar får du en kundanpassad båt i 4mm havsvattenbeständig aluminium. facebook:aluminiumbåtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser