klusa 15 Postad 29 April , 2013 Hej! Jag undrar om någon kan tala om för mig var vattenpumpen till dricksvattnet är gömd någonstans? Jag vill även passa på att fråga om ni har erfarenheter av sjövattenpumpen, dvs är det vanligt att de läcker, och i såfall om det går att reparera eller bör pumpen bytas. Har hört att orginalpumpar är låg kvalitet, och att man bör byta till pump i brons. Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter? Jag har en SeaRay 260 sd, med 5,7 efi från 1999 //Klas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snatcher 0 Postad 12 Maj , 2013 På nedan hemsida finns användarmanualer. Där borde det stå var vattenpumpen är placerad. http://www.searay.com/Page.aspx/pageId/10411/Owners-Manuals.aspx Har bytt min orginalpump med då för den gick sönder. Har en Searay 260 från 2004. //Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 12 Maj , 2013 På min SR Sundancer 260 från 2001 så sitter den ovanpå varmvatten beredaren. Den hittar man i motorrummet nere till vänster om du står i motrorummet och är vänd mot fören Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser