Kappis 0 Postad 21 Augusti , 2012 Hoppa på Accent klubben online här på Maringuiden - hoppas den kan vara ett komplement till Accentförbundet och ska inte ersätta den, se www.accentforbundet.se Oskarsson vann bland Accenterna igen och även grupp 11. Johan Otter kom in som trea i gruppen och tvåa bland de fyra Accenterna. Jag gjorde det oförlåtlliga misstaget att ta fel starttid med drygt fyra minuter, men vi seglade upp oss bra och blev fyra i gruppen och trea bland Accenterna. Nästa år så ska vi bli 10 Accenter på startlinjen och bidra till att Tjörn Runt når 1 000 båtar när man fyller 50 år. Jag förmodar att vi fyra som seglade i år även dyker upp nästa år. Två till en Skärhamns Accent och en Wallhamns Accent ska vara på G också? Fyra till så är vi egen klass! Har du Accent i Björlanda så kan vi ta en tur i höst och köra en liten eskader tur till Rörö eller något annat trevligt ställe som vindarna bär oss till! Kan det bli några Accenter i Lidingö Runt 2013 tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser