Danne915 0 Postad 10 Juli , 2012 Hej Jag funderar på att köpa större båt med övernattningsmöjligheter för 2 vuxna och 2 barn. Har fastnat lite för Bayliner med tanke på dess humana prisläge. Har dock inte riktigt fått klämm på alla modellbeteckningar i deras sortiment och hoppas på hjälp här på forumet. Efter att ha tittat runt på bla blocket är den modell jag gillar bäst 2655 med dinette. Finns dinette bara i årsmodeller -89 och äldre (den sk breda modellen)? Hur är det med 90-talarna? Jag är även tacksam för tips på likvärdiga båtar. Det behöver inte nödvändigtvis bli en Bayliner. De kriterier jag vill att båten ska uppfylla är följande; -Maxpris 250 000:- -Min 4 kojplatser -Marchfart ca 20 knop med förbrukning max 2 l/nm -Helst dinette i kabin - Årsmodell: Så ny som möjligt med ovan info Trevlig båtsommar Danne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 1 Postad 10 Juli , 2012 När det gäller Bayliner så rata alla som fortfarande har OMC motorn i sig. Detta är problemmotorer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser