Mawi 1 Postad 10 Juni , 2012 Hej ! Har en 40 år gammal seldenrigg. Spridarfästena ser ut så här. letar efter själva gummi bussningen i första hand. Har skrivit till Selden men ej fått svar. Någon som har tips om var man skall leta? Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 10 Juni , 2012 Har du vägarna förbi Hjertmans butik i Göteborg . Sisjöindustriområde - fråga Inger. Inte farligt att ta upp din andra fråga också. Senast ändrad av toaen | 10 juni 2012 | 13:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 170 Postad 10 Juni , 2012 Har du kollat med Viking Yachting i fiskebäck? Bästa butiken i stan för segelbåtsutrustning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mawi 1 Postad 10 Juni , 2012 Jag har frågat på Viking, de sa att de inte fanns att få tag på. Hjertmans har jag inte frågat på, men jag har frågat just Inger om råd förut, hon är ju mycket kunnig, så jag får ta mig en sväng förbi någon dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser