Anderssonjorgen 0 Postad 4 April , 2012 Hej! Jag fotade lite i min nya båt. Det är min första båt så frågan kanske är korkad men jag skulle så gärna vilja veta om det är nån som har koll på vad bilden visar för puck? Det är den belysta delen Tack på förhand! //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 4 April , 2012 Givaren till det originalmonterade ekolodet. Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anderssonjorgen 0 Postad 5 April , 2012 Hej Andréas! Stort tack för hjälpen! Då ska jag kolla i sommar om den fungerar till mitt nuvarande ekolod. Har en Garmin 421S. //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 5 April , 2012 Bästa är att försöka följa tåtarna eller leta efter ytterligare en puck. Original sitter det en lowrance 3500 som inte är kompatibel med ditt garmin instrument. Ett litet runt instrument i instrumentbrädan som visar djupet i feet. Jag har ett likadant och har inte lyckats ställa om den till att visa meter fast det ska gå enligt manuall. Ditt garmin instrument kan ev ha en akterspegelsgivare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser