T_M_C 0 Postad 21 Oktober , 2011 Hej! Vi hade Odelco BattMeter3 i förra båten och var mycket nöjda men finns det någon annan konkurrent som har en bättre modell man borde välja nu när nya båten skall kompletteras? Krav är att både förbruknings- & startbanken skall kunna kopplas in! Med vänlig hälsning, TMC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 716 Postad 21 Oktober , 2011 Jag har ingen annan erfarenhet än Battmeter3 men jag har varit fullt nöjd med den och med den service jag fått från Odelco så i min nya båt blev det en sån igen. Vet att den säljs av andra nuförtiden i Sverige men är också nyfiken om det finns andra alternativ OM jag skulle byta båt någon gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 21 Oktober , 2011 Har bara erfarenhet av Battman, men är mycket nöjd. Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 22 Oktober , 2011 Jag använder Victron BMW 600S och är väldigt nöjd. Valde den eftersom den var billigare, snyggare och hade blå belysning Skämt åsido så fyllde den mina behov till ett lägre pris än Odelco´ s Batt-meter. Mvh Andréas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bayliner1954 0 Postad 22 Oktober , 2011 Hej! Kör själv med Nasa BM-1 . Stor, tydlig display med belysning som visar mycket information samtidigt Klarar strömmätning på en bank och spänningsmätning på två Billig (ca 1000 sek vid beställning från UK) - Tar stor plats vid montering Är själv nöjd och valde pga. priset. /Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
T_M_C 0 Postad 22 Oktober , 2011 Tack för info! Finns det någon modell som ger fler funktioner än BattMeter3 för de flesta andra verkar enklare/billigare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser