tindritus 0 Postad 7 Oktober , 2011 Hej! Har ni några bra länkar som man kan beställa Mercruiser delar. I så fall får ni gärna dela med er, det ska vara ställen som ni beställt från o det har funkat med order o betalning osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ok3084 0 Postad 7 Oktober , 2011 Hej, orginaldelar eller utbytesdelar? Jag har iaf köpt från nedan företag och det har fungerat bra. Kanske inte billigast men kvalite och servicen har varit bra, mycket service vänliga. Min motor var en v8 5.7l Mercruiser . www.usaonline.se , utbytesblock (S&J Engine) , limpor&knän (Barr marine) www.drev.se , utbytes drev för alpha one hansenracing , tändning och termostathus mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seahunter 33 Postad 8 Oktober , 2011 www.boatbandit.com/ Har handlat från och har nycket snabb service och skeppning. Dock skeppade jag via www.jetcarrier.com/ villket funkar suveränt, man hämtar på posten med alla avgifter betalda. www.marinepartsexpress.com/ Klart prisvärt om det är original delar man vill ha, skeppar via USPS som är det billigaste alt. när man handlar från US. Mvh Andréas Senast ändrad av Seahunter | 08 oktober 2011 | 09:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser