crabfish 62 Postad 10 Augusti , 2011 Varför är det så segt på forumet? Skrev just nu ett inlägg och det är otroligt segt att skicka in det man skrivit. Då är det så att jag var den enda inloggade (som kan skriva) och relativt lugnt för övrigt. Tog nästan en minut att ladda upp texten. Dags för systemunderhåll? Fler som upplever samma? ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Augusti , 2011 Absolut upplever jag samma sak periodvis, samt att man inte kan klicka bakåt utan måste gå ut till blåa fältet och starta om när man läser trådar eller gör inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tjabo7 0 Postad 10 Augusti , 2011 Ladda upp har jag inte haft problem med. Men det westfjord skriver är vardag, samt att jag har haft problem med inloggning ett par gånger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 811 Postad 10 Augusti , 2011 Är skitsegt för mig också, är också strul med att svara på inlägg trots att det står att jag är inloggad som Gelis så kommer det upp ett meddelande att du måste vara inloggad för att svara på inlägg. Spelar ingen roll vilken dator jag använder samma fel hela tiden.Men jag har skrivit om detta tidigare men gör det igen, Maringuiden har tyvärr ett skitupplägg till forum, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sdk780 Postad 10 Augusti , 2011 Jag använder gärna förhandsbubblorna som kommer upp när man håller pekaren över en rubrik, tyvärr så blinkar då bubblan i samma takt som reklamen i 75 % av försöken. Jag har noterat att om man rullat nedåt i en tråd och sen använder tillbakaknappen så går man inte tillbaka utan bara till början på tråden och sen måste man igen klicka bakåt och då först kommer man dit man ska.... Av och till är det segt men inte värre än andra sidor, all reklam belastar ju såklart negativt Men vi slapp ju i alla fall reklamen mitt i trådarna...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 62 Postad 10 Augusti , 2011 Bra, då är det inte min burk som segar. Nej den borde vara snabb med det som sitter i den men man vet aldrig. Alltså dags för MG att göra systemunderhåll. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser