tedde1 21 Postad 25 April , 2011 Hej! Var ute idag och gjorde en liten grundstötning, skeddan fick en smäll och det gick av en bit. Bifogar bild! Även proppellern fick lite små hack. Hur lagar man skäddan, såg att det finns en ny att trä över och bulta fast? Jag tycker dock att det känns bättre med en ny ditsvetsad. Vem svetsar skäddor i skåne? Vad kan man räkna med att det ska kosta? Behöver man reparera småhack i proppellern? Motorn är en suzuki 15 hkr -92 Mvh tedde1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tedde1 21 Postad 25 April , 2011 Lyckas ej med bilden. Senast ändrad av tedde1 | 25 april 2011 | 17:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macke75 0 Postad 1 Maj , 2011 Var i skåne finns du?Jag känner till några ca 2mils radie från hbg. Macke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 13 Postad 3 Maj , 2011 Nej, jag fick strul med bilder med, se till att den är max 200Kb så går det bättre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser