Anders6 0 Postad 1 timme sedan I min Bella Falcon 26 -2005 vill jag byta tyg på dynor vid bordet i båten. Har lossat skruvarna men får inte bort dynorna vid bordet eller ryggstödet mot toaletten.Har försökt med ståltråd men det sitter hårt. Vet inte hur mycket man kan ta i. Är det någon som vet hur man gör bäst? Antar att de är limmade men vet inte med vad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 711 Postad 35 minuter sedan 29 minuter sedan skrev Anders6: I min Bella Falcon 26 -2005 vill jag byta tyg på dynor vid bordet i båten. Har lossat skruvarna men får inte bort dynorna vid bordet eller ryggstödet mot toaletten.Har försökt med ståltråd men det sitter hårt. Vet inte hur mycket man kan ta i. Är det någon som vet hur man gör bäst? Antar att de är limmade men vet inte med vad. För ca 20 år sedan hade jag bort dynorna i min dåvarande Falcon (-89). Var inga problem som jag minns det men kommer inte ihåg hur jag gjorde. Kan det vara så att ryggstödet mot toa sitter skruvat från toan och sittdelarna underifrån? Bilder kanske hjälper mig att minnas? Välkommen till MG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser