Gäst Janne Postad 12 Oktober , 2004 Undrar om det finns någon som har info om denna båttyp??? Skall renovera en 82:a , och den har inte intergrerad badbrygga .Kanske det finns någon som vet om det finns någon bra adress på nätet man kan vända sig till . Jag har sökt men inte funnit någon info . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MIKAEL Postad 30 November , 2004 ja har oxå en 82:a som ja ska fixa till i vinter min e blå o beige med mercruiser 260, alpha one drev det verkar svårt å hitta något vettigt på nätet ja har letat som fan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jan-Erik Postad 12 Januari , 2005 Har en -85 230, renoverar som bäst den. Har hittat delar från ChrisParts.com . Min båt har badbryggan gjuten av plast och bultad i skrovet. Tror att de första modellerna var utan den. Motorn skall bli en Merc 468 med massa godis, bl. Stellings och Demon förgasare. Kanske klar till sommaren 2005 el. -06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser