Mussli 0 Postad 7 December , 2010 Hej Kanske finns ett svar på denna fråga någonstans på forumet men jag hittar den inte. Har en Mercury Optimax 90hk med defa startspärr. Jag skall ta ur batteriet, vad händer med startspärren då. Skall jag programera om den med min 4-siffriga pin kod som följer med manualen. (det står inget om att bryta spänningen i manualen, bara om att programmera om eller till en ny dosa.) Mvh Micke (underbart med en båt igen efter 3år utan) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sdk780 Postad 9 December , 2010 Hej, lite sent svar. Det sker inget. När Du sätter tillbaka batteriet så fungerar det som vanligt. Det är om Du måste byta eller skall ha en flera fjärrkontroller som Du måste programera dessa från enheten på motorn. Man kan ju inte byta batteri på fjärrkontrollerna utan byter dom helt ju!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 9 December , 2010 Ahaa, tack för svaret!! Mvh Micke Senast ändrad av Mussli | 09 december 2010 | 14:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser