Gå till innehåll
tisdag 30 april 2024
Gäst Peter

jag har ett problem

Rekommendera Poster

Gäst Peter

Min fru ä inte speciellt en söjungfru,hon tycker faktiskt inte om vågor. Jag har däremot en tanke på en buster 2004 med 115 4-takt. Har någon av er vänner ett mer tillbjudande förslag som en dam i 46'årsåldern kan klara?Båten skall klara trolling i öresund tuffare vatten. Jag tror aldrig att hon vill sov i båten, men ett är säkert hon vill kunna kissa i den utan att någon ser det. Hur fixa en båt som frun också kan klara när man faktiskt vet att bara fiskaren kommer att använda den förutom när svärmor skall med på midsommarafton och det är som gäller för frun. Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Alexander

Tyvärr (kanske) letar du efter en dyrare båt, men med gott andrahandsvärde. Fin nog för svärmor. rymlig nog att svänga baken ned i potten på, stabil nog för att transportera tanterna av och på, smidig nog att gömma sig i när en regndroppa äventyrar frisyren, ett skrov som klarar lite sjö, hel rätt att fiska lite med, fin att ta en pilsner och natta över i med fiskepolaren. Nimbus MAX II Coupé kanske eller är den för gubbig jämfört med bustertanken?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...