bizzeman 0 Postad 1 Juli , 2010 hej måste jag dela på motorfästet för att kunna vika fram hudraulpaketet? verkar som att motorn bara sitter i två skruvar men den ena kommer jag ju inte åt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bizzeman 0 Postad 1 Juli , 2010 med motor menar jag tiltmotorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 1 Juli , 2010 Det räcker inte du måste tala om vad det är för årsmodell 4cyl rak 6a? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bizzeman 0 Postad 2 Juli , 2010 en 6 a i från början av 90 talet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 2 Juli , 2010 Du måste lossa på styrbords upphängningsbygel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bizzeman 0 Postad 3 Juli , 2010 tack då var det som jag trodde. ska göra detta i dag hoppas på att det går att få igång motorn sedan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bizzeman 0 Postad 3 Juli , 2010 problemet löst motorn var stum i en bussning men nu sitter där en ny å tilten funkar klockrent /sjösättning i morgon (sön) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser