A705 1 Postad 19 Maj , 2010 Hej Jag har skaffat en varmvattenberedare Isotemp Slim på 20liter. Har en Mercruiser 4,3 MPI sötvattenskyd. Är det någon som har skiss/bild på var man ansluter beredaren till motorns kylsystem? har letat på nätet och i motorns instruktionsbok utan att finna något. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
A705 1 Postad 25 Maj , 2010 Ingen som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
repen_1 0 Postad 25 Maj , 2010 Hej, Vet tyvär inte hur V-6orna ser ut vid pumparna men det brukar vara, ut på trycksidan cirkulationspumpen o in innan termostaten.Mille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser