zippit 0 Postad 16 Maj , 2010 Någon som vet vad det kostar att lämna in båten för byte av bälgar? Misstänker att det börjar bli dags då jag ser torsprickor på den stora bälgen som syns när drevet är lyft. Har tidigare bara haft båtar med utombordare och då fanns inte det här problemet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 16 Maj , 2010 2 st bälgar 700, demontering av drev övrig arbtid 2 timmar ca 1250, så typ 2000 kronor inkl moms ..... skulle jag tro ..... om du inte kan göra det själv ... Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zippit 0 Postad 16 Maj , 2010 Jo lite sugen är man ju på att riva isär det för att se hur det fungerar. Tyvärr så är min tid väldigt begränsad så tar jag isär det själv kan det ta en evighet innan jag kommer i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zippit 0 Postad 16 Maj , 2010 Det är ett Alfa one gen II om det har någon betydelse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 16 Maj , 2010 pris på aukt verkstad ca 5000-6000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 16 Maj , 2010 http://www.marindepan.se/main_service.asp?cat=winter&PageID=11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser