qsecofr 0 Postad 19 April , 2010 Hej, Har sökt men hittar inte info som jag söker. Är det någon som kan vara behjälplig med att tala om vart skrovnummret finns på en Ryds Camping -76 (nya skrovet) Tack på förhand. /henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 21 April , 2010 Är det ingen som vet? Måste ha det till försäkringen, har även mailat till Ryds men de har inte svarat ännu. /henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 51 Postad 21 April , 2010 Vet inte vad som gäller för din båt men på de Rydsbåtar jag har haft har det varit inplastat i bakre facket där batteri och tank är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 21 April , 2010 På min förra båt, en ryds 480rs satt det ingjutet på utsidan av akterspegeln. Men på campingen kan jag inte se något där, hittar inte det i facket där batteriet sitter heller. Kan det kanske vara bakom tanken?, den har en fast 70-liters tank /henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 21 April , 2010 Hej, Visst var numret i batterilådan, tittade lite noggrannare och fann det i batterilådan bredvid huvudströmbrytaren. /henrik Senast ändrad av qsecofr | 21 april 2010 | 15:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser