sea-ray_230 1 Postad 17 April , 2010 Nu äntligen åker båten i och det skall jag fira med en bastu och ett dopp i mälaren i kväll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 17 April , 2010 Grattis!!! Bastu och dopp i Mälaren låter som en toppenidé. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 17 April , 2010 lyckans dig!!!! jag måste vänta till den 8/5 men då blir det åka av ... 37 kn till Saltis och tanka upp lite hos Ted och snackas lite skit ... jag längtar ... nästan bättre än sex .....? eller ...? Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 18 April , 2010 Har oxå sjösatt idag. Ska bara masta på sen blir det segla av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 18 April , 2010 Grattis alla till premiärturen! Isen gick upp på viken i fredags och i dag (söndag) så sjösatte vi gummibåten och gav oss ut på en provtur med nya motorn (5 hk) Parsun. Den inbyggda tanken räcker en timma, sen får man ro den sista biten hem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 18 April , 2010 EN timma? Är det en kaffekopp till tank?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
With200 0 Postad 19 April , 2010 Låter hur gott som helst, har pillat med en liten båt i vinter och den ska i så snart som möjligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jiell 4 Postad 19 April , 2010 Härligt, min 230 ska i 7 maj, var ligger du i Mälaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser