Kiara 3 Postad 28 Mars , 2010 Hej på er alla... Jag funderar på att dra in sjövatten till köket i båten, är det någon som vet om det fungerar att sätta en T-koppling på invattnet till toaletten och sedan vidare via pump till kökskranen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 2 Postad 28 Mars , 2010 Funkar fint så länge backventilen i toaletten är hel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 28 Mars , 2010 Japp funkar fint, och är backventilen i toan trasig så funkar inte toan heller! om du sätter en tryckpump bör du vara noga med att bryta strömmen när du lämnar båten, eller stänga kranen. Får du en läcka i systemet så sjunker båten! Senast ändrad av Jimsan | 28 mars 2010 | 23:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser