Gedda 24 Postad 4 Februari , 2010 Hur många har biljett och ska ner på den tro? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 5 Februari , 2010 Det har jag gjort en gång för några år sedan, ingen hit direkt, alldeles för många som raglar runt halvfulla, dessutom så är lördagen ingen fullträff heller då dessa försäljare har dagen efter. Nästa fredag blir bra, då är tempot lugnare och man hinner se det man vill på dagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 290 Postad 5 Februari , 2010 Jag ska dit. Vip-kvällen är väl inget man går på för att syna båtar o tillbehör direkt utan mer för o mingla runt o träffa folk. Snylta till sig lite champagne o vin Titta på rikigt får bli en annan dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 5 Februari , 2010 Nu är klockan 19.45 och jag står och skriver detta inlägget i mg:s monter. Men jag hade inte hittat hit ifall jag inte vetat vad jag skulle leta efter. Montern ser mer ut som ett försäljningsstånd. Var är mg:s själ, här finns inget av det jag känner som mg, synd. /Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 5 Februari , 2010 19,52 och mässan är helt uberbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hansalo 1 Postad 5 Februari , 2010 Been there, done that. VIP-fredagen är mest mingel och vin. Skall ner nästa fredag och lördag. GBGs mässa är i vart fall bättre än Älvsjö tack vare sin storlek. / Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 5 Februari , 2010 Nitro.. hoppas du kommer i helgen eller nästa helg.. jag kommer stå i montern och försöka förmedla MGs själ på något vis :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser