Gå till innehåll
söndag 28 april 2024
Westfjord26

Terrafobica

Rekommendera Poster

Han tröttnade väl på allt skitsnack som vissa håller på med. Jag börjar känna mig lite le på det med. Det går ju i vågor och har varit lite lugnare ett tag tills nu tycker jag.Rynkar

Trist om någon av dom som faktiskt har något att komma med slutar att delta. Vi är många som gärna tae emot all erfarenhet om att tex bo ombord året runt som går att få.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

han bev nog less på Anemos eller vad han heter. dom verkar ha ett långt förflutet som ovänner. synd är det iallafall.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror ändå att det var någon annan form av påhopp eller liknande via mail, för Terra tål mer än vad som utspelade sig på forumet igår kväll, sen visst Ciarud är nivån lite låg ibland, det håller jag med om och är också i allra högsta grad delaktig i emellanåt, men så har det alltid varit på forumet och lite får man väl tåla, dock så kan jag hålla med om att man kan inte gång på gång sabba seriösa trådar, utan kan dra igång detta i dösnack istället.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inaktiv medlem- är det något som man fixar själv eller????????

 

Roger

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ha är mellan i farten igen? hur länge sedan var det du använde det nicket sist? 1 år eller 2? snart kommer väl killen med selcon också. eller det var väll du?

det verkar gå troll i väggarna på mg lagom till hallowen.

Nu drar jag ner hatten en stund

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker också det är jättetråkigt. Terrafobica, du får gärna gå in på min blogg och förgylla den med lite klokheter om du nu inte vill var aktiv här.

Tycker fö att ingen ska sitta i gardrober

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan nog hålla med om att det inte är Terrafobica som skulle sluta utan kanske någon/några andra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

håller helt med! Det finns såååååååååå många som uttalar sig utan att ha grundläggande kunskap om det marina livet och dess tillbehör ( de flesta från Kvalitema )! Rättning i leden och stäm upp i min kampsång så kanske Terra kommer tillbaka!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad jag minns så var Terra inte någon fanatiker av Biltema, eller du kanske har en annan kampsång också?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För att bara ha varit medlem i en vecka verkar du väldigt insatt. Är det du som har selcon eller?

Fattar mig inte på er som är otrevliga och dryga och sedan väljer att gå in med ett nytt namn. Skäms ni så mycket kan ni väl bara skärpa er!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med om detta, man kan vara otrevlig och dryg men fortsätta med samma nick, fråga mig, jag vetKyss

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du har missupfattat mig. jag är allt annat en otrevlig och dryg. Jag är din bästa vän! Alla vet väll vem han med Selcon är. 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Känns lite tomt! Kanske har han med sin landfobi gått till sjöss för en längre tid.

Sea Maniac

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Som sagt stavning är inte min starka sida men att bli förväxlad med han med Selcon tar jag som en förolämpningSkrikandes

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stavningen i sig är väl inget nån av oss hänger upp oss på, vi stavar alla mer el mindre fel ibland, men vissa återkommande fel utgör ju en bra källa när man letar alter egon :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

det vet väll alla vilket troll som haft drag i garderoben o som inte kan stava

men nu e de fredag o va kan väll då passa bättre än en flaska Scotch whisky Flört

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Touché....

Och skål tammefan. Hur många flak har du införskaffat för helgen? ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv ska jag dra i mig en flaska Capten Morgan i kväll och sörja att ni kallar mig, Han med Selcon, inte kul alls men jag vet ju var jag står så ni kan tjöta bäst ni vill. Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilken tur du har Scotch Whisky och inte en Scotch Whiskey, för då hade det blivit en Canadian eller en Irish.

Men vilken skillnad det är på de olika ländernas drycker.

/Peter

Ps. sitter själv med några droppar Milton Duff, flaska 197 av 278 Cask No:10607

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

haha, ja det är en milsvid skillnad på stavningen i just det fallet..

Milton Duff... det var nåt nytt för mig. Aldrig hört och än mindre smakat. Men numrerade flaskor innebär ju ett viss mått av seriositet.  Varirån är den?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Saknar oxå han med landfobin. Skrivet utan en droppe Skottskt vin i kroppen.Glad

/Zinderella

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...