Krulle 3 Postad 31 Juli , 2009 Nu är det dags igen Ska nu iväg o kolla på en Fletcher Arrowstreak 17 hehe. Bälg och allt ska blivit bytt för 2 år sedan, sen servad som vanligt. Några speciella saker man ska tänka på att kolla på en sån båt? =) Denhär ligger iaf i vattnet så provkörning kommer ske. För övrigt så ska jag nog va tacksam att den förra affären inte blev av som vissa av er skrev i min förra tråd. Nu åker jag, tack för allt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 31 Juli , 2009 Nu är jag iaf hemma med båt och allt, blev en skaplig resa men gick bra. Återkommer nog med mer frågar så fort jag kollat över d en lite mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 1 Augusti , 2009 Sådär ser farkosten ut... Tyckte den va lite väl seg o plana ut faktiskt, men ska väll vara så. Sen som synes på bilden har den väldigt mycket avlagringar vid vattenlinjen, vet inte hur man lättast får bort sånt utan att göra för mycket åverkan på skrovet, rubbing kanske är det enda som funkar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 1 Augusti , 2009 skit i rubbingen. Ta oxalsyra istället. det finns som pulver du blandar i vatten eller så kan du köpa Hempels gelcoatclener på nån båtfirma. Den innehåller oxalsyra. spraya på oxalsyran och låt verka nån minut och skiten rinner bort. även det som är ingrott rinner ur plasten och när du sköljer så blir den som ny. Mvh/Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser