Lil-Bossan 0 Postad 11 Januari , 2009 Nu drar ju snart Båtmässan i Göteborg igång. Ska ni dit och kika och i så fall vad ska ni kika på då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 11 Januari , 2009 självklart skall man dit! För min del blir det att kolla på tillbehören,å klart slå en flukt på lite större båt kommer ju att ske... /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 11 Januari , 2009 Jepp, det är inplanera. Jag kommer att kolla allt, ny som man är inom segling iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Whilma 0 Postad 11 Januari , 2009 Kolla på nytt bord till båten, sen blir det säkert något annat som kan vara bra o ha... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Januari , 2009 Absolut skall jag dit, skall titta lite på allt möjligt, har redan uppgraderat skutan under vintern med ankarspel och inhandlat solpaneler som skall på snart så det räcker väl rent pengamässigt om man säger så...men man vet aldrig, lite finns kvar att fixa med elsystemet. Gå runt och drömma är väl annars den stora grejen med mässan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heiner 0 Postad 11 Januari , 2009 Jag har varit båtmässan trogen i 25 år och inte kommer jag svika den i år heller . Jag kommer att kika extra mycket på hyttbåtar ,,, bobåt kombinerat fiskebåt . Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser