Gäst kent Postad 26 Maj , 2004 Köpte en båt med en 80 hk mercury.Mitt problem är att jag kan inte släppa reglaget, utan att gasen går ner. Kan inte se nån justering på varken motor eller reglage. Vet nån hur man justerar detta?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst safety first Postad 26 Maj , 2004 kanske säkerhetsgrej?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norpan 0 Postad 26 Maj , 2004 hej. Jag har en Mariner och på min reglagebox så sitter det en skruv/ratt som ställer trögheten på reglaget, har du en sådan? I annat fall vet jag inte riktigt hur du skall gå till väga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst kent Postad 26 Maj , 2004 Nej jag hittar ingen ratt att ställa friktionen med, det borde va nåt sånt. Måste kanske ta isär reglaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 302 Postad 26 Maj , 2004 det sitter en justerskruv för slirbromsen under kåpan reglaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst kent Postad 27 Maj , 2004 misstänkte det skall prova, under kvällen. Tackar för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser