flodinm 0 Postad 6 Juni , 2008 Hej! Är det någon som har tips (O vill dela med sig) på badplatser runt omkring Lerkil Gärna med sandstrand då via har småbarn. Sedan vore det jättekul om någon kunde ge tips på bra fiskeplatser i samma område. Ha det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 6 Juni , 2008 Hur långt (tid) vill du åka? Hur fort går båten? Kråkholmen alldeles utanför, liten sandstrand i viken. Du går ut, rundar åt babord och in igen. Men kanske inte så kul att bara åka 200 meter... Norr ut: Kedholmen utanför Särö, på insidan (östersidan) finns vikar med sand. Kungsö såklart, söder om Vrångö. Långgrund stor sandstrand. Nötholmen, södra Vrångö, långgrund stor sandstrand. Maleviksholmarna tycker jag är fina, men ingen sand tyvärr. Söder ut känner jag inte till så många öar med sandstrand men Onsala Sandö ha en liten sandstrand vid Sandö kalv om jag inte minns fel. Samt Småholmarna strax syd om Onsala sandö, inne i viken, //Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flodinm 0 Postad 7 Juni , 2008 Tack! Idag hade det nog varit lagom med Kråkholmen, det är en liten styrpulpetare på 4.40 o det guppade rätt duktigt när vi gick hem på e.m från Onsala Sandör :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser