materik 2 Postad 10 Maj , 2004 Hej ! Jag har ett problem. Min utombordare Evinrude 35hk (1978) kyler inte alls :-( . Den pinkar inte om man säger så...jag har bytt impeller men det hjälpte inte. Några tips ? Har inte bytt termostaten, kan det vara det ? Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Guest Postad 10 Maj , 2004 Är du säker på att det är något fel på kylningen ? Skvallerstrålen brukar sättas och måte rensas med ståltråd då och då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
penta 10 Postad 10 Maj , 2004 hej ja kolla så där inte siter skit i hålet blås med tryckluft om du har om du har kört i vatten med mycket skräp så kan det ha kommit in i kyl kanalerna o täppa till har just servat en med kyl problem o där var hela termostat huset fullt med skräp typ kört på för grundt vatten så den får i sig massa skit så kolla o blås mvh joakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
materik 2 Postad 11 Maj , 2004 Jag är rätt säker på att jag kollade även detta men det låter ju troligt. Jag får dubbelkolla så att det inte fastnat skit i slangen eller i termostat-huset. Tack för tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser