Gå till innehåll
fredag 20 juni 2025
Nordwest390

Vagga som monteras på badbryggan för gummibåt

Rekommendera Poster

Hej, fick tips av en kompis som såg på Båtmässan om en vaggan som kan monteras på badbrygga och detta är exakt vad jag letat efter, problemet är att jag missade den totalt på båtmässan i Stockholm. Efterlysnig således om någon vet namnet på återförsäljaren/leverantören eller hemsida eller rent av om återförsäljaren läser detta kan ringa mig på 0708-777 452. Jag bifogar bilder på vaggan. //Mats

post-10001683-1394235395,2806_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, tusen tack, är väldigt tacksam för alla tips å råd, ser bra ut, kommer åt badbryggan bra. Är det en egen konstruktion av någon plåtslagare, eller finns den att köpa? //Mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du kan se den bättre på mina bilder Min sjöbod, det sitter ett elspel i bakant på flyen med vajer till stagen. Motorn skall tåla den lutningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för tipset. Tar tacksamt emot fler idéer och bilder från andra, jag behöver alltså en vaggkonstruktion på min badbrygga för att lägga upp min Ribb, gummibåt, vill inte hänga på dävertar. //Mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här är ett till tips på hur du smidigt kan få med dig jollen, Snap davits. En beprövad och pålitlig konstruktion.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var i bavariamontern som de fanns, det är bavarias återförsäljare i Norrköping som säljer

har för mig de kostade 11 000kr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...