jaww 2 Postad 1 Februari , 2008 Hej alla båtsugna, Nu är det snart vår och det börjar bli hög tid att ta hand om båten. Min undran: Tips på någon som kan hjälpa till med bälgbyte på ett bravodrev, vågar inte själv, antingen privat eller på företag. Alla tips mottages med stor tacksamhet. //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 2 Februari , 2008 Är du normalhändig om det nu finns nåt som heter så, så klarar du det.. Kolla Klicka här Det går dock åt en del specialverktyg.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 2 Februari , 2008 Ja det såg ju jätteenkelt ut , nej jag känner att det blir fel från start så jag får nog lejja bort detta, det blir nog billigast i slutändan. Vet du kostnad att få det gjort. //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 5 Februari , 2008 Känner du så är det helt rätt att låta bli... Jag kan maila dej ett förslag om du vill.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 6 Februari , 2008 Kontakta mig gärna på mailen med förslag. //Jörgen Senast ändrad av jaww | 06 februari 2008 | 12:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jaww 2 Postad 8 Februari , 2008 Hej igen, Jag vet inte om du hittade min adress men här kommer den för säkerhets skull. [email protected] //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 8 Februari , 2008 Tog lite tid men du har mail..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser