Gå till innehåll
måndag 09 juni 2025
hustran

webkameran på Sandhamn?

Rekommendera Poster

Undrar över vad som hänt med den. Den har knölat länge och nu verkar den ha blåst ned, Eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den får inte vara kvar pågrund av att man kunde kanske identifiera personer och då strider det tydligen mot nån regael om personlig integritet.

Trist tycker jag med..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I skrivande stund funkar den dock. Tror nog mer att det har att göra med hur pass viktigt man anser från waxholmsbolaget att den alltid ska vara igång.

Skrägårdskamerorna får dock ursäkta men personligen är jag helt såld på TigerCam, webkameran från tiger-landet på Kolmården... http://www.webbkameror.se/tigercam/index.php

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom har riktat om kameran i Sandhamnså att man inte ser bryggorna längre. Förmodligen hoppas som att dom får ha de kvar om inga människor kan ses.
Min favoritkamera i skärgården var live-kameran på Utös inlopp som de tyvärr tog ner så fort länsstyrelsen klagade medan waxholmsbolaget kör med lite upplyftande civil olydnad.

Heder!! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, Sandhamns har i alla fall stabliserat sig. Man kan se om det blåser el. inte. Vaxholms däremot visar bara himlen över inloppet, ganska meningslöst, tycker jag. Vi kan väl ha påsar över huvet om det nu är så känsligt.\Wink\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...