Lamon 1 Postad 5 December , 2007 Undra sa flundran om grisen är en häst !! Nä, om man skulle skita i o skriva nåt här o nu ! Kommer senare, bastun väntar !!! Hej o tjo... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 5 December , 2007 http://www.freesmileys.org/emo/signs046.gif\ border=\0\ alt=\Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 December , 2007 Jag har inte lovat dig att basta i min bastu, Jag såg dig allt försöka komma in till mig igår kväll, med handduk runt höften. Ingen vacker syn. Är du inte rädd att bli anmäld för förargelseväckande betende? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 423 Postad 6 December , 2007 Japp, välkomna åter! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 6 December , 2007 Tur vi inte hamnade i syslöjden med många kärringar här då...pust.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 December , 2007 Ja, eller i pappslöjden... Hade varit trist att hamna med pappskallar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 6 December , 2007 är det där dom lär sig klippa o klistra inlägg menar du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 December , 2007 Precis. Huvet på spiken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 December , 2007 Jag tror du ligger sämre till än jag ! Förargelseväckande utseende är värre o dras med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 423 Postad 6 December , 2007 Marjasin ska visst undervisa en kurs där... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Tack för senast steve.. Och vilken grym båt du har köpt. Efter allt trassel med kranbilen så löste det sig till slut. Jag har hu hört att du är en händig man, men din kåk var riktigt fin. Har du gjort allt själv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Och sänkammarn, där har det väl hänt grejer gissar jag. Var alla brudarna bekanta till dig på festen eller hur ligger det till? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 sa jag inte till dig om att INGA kameror inomhus? Bäst o kolla Porrguiden nu då så man inte ligger där med ngt käckt youtube material.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Hahahahah Grym takfläkt föresten, det verkar behövas där.. Jag filmade inget iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 snygg fru du hade förresten, fast jag har tappat bort hennes mobilnummer....vet du om det är med på eniro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Va fan.. Ja hon försvann på kvällen och du syntes inte till heller... hmm nu börjar jag bli orolig. http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-bleu-fait-non.gif\ border=\0\ alt=\Smiley 3d bleu fait non.gif\ /> /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 Var inte orolig, hon var med mig hela tiden! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Så det var därför det gick så lätt..*s* Hon var dessutom ovanligt nöjd i söndags. Hmmm, det har kanske sin förklaring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 Jo jag vet, jag sa bara kom in här...och hon kom flera gånger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Fan hon tjatade hela dagen igår att vi borde bjuda hit Steve. Nu hajar jag varför.. Din donna föresten.. Snygg tatuering hon hade på insidan av låret... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Nej nej. 4 sekunderskillen? Det måste ha varit han den sliskiga typen som gick iväg med henne efter mig. Slem-Sture tror jag dom kallade honom. Känner du han? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 jaså han...han kör likbilen ibland lite extra, fast han är lagd åt andra hållet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Då kan det inte ha varit han, måste ha förväxlat han med ngn annan. Kan det ha varit Rundlöv eller Ludenröv som han kallades? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 December , 2007 kan ha varit den killen...han tar allt som rör sig den.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 December , 2007 Vilken tur att jag stod still då! http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-froid-glagla.gif\ border=\0\ alt=\Smiley 3d froid glagla.gif\ /> /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 Januari , 2008 Vilken fest var det vi skulle på imorgon Steve? Jag tar med mig pilsner så att vi kan värma lite innan. Inte för mycket bara för det kan gå illa. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 11 Januari , 2008 om vi börjar grunda ikväll så kanske man når nirvana lagom till i morgonkväll?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 11 Januari , 2008 Ok låter som en bra idé. Ska till glasbanken nu. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Seglar-mot-or Postad 11 Januari , 2008 Är det i den här tråden man blir välkomnad tillbaks I.s.f måste jag berätta en historia, men jag vet inte om den passar? Tar den imorgon istället, när jag nyktrat till. LITE Annars blir man väl bannad här med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser